Programmas veids: | Profesionālās bakalaura studiju programmas |
---|---|
Struktūrvienība: | Studiju virziens „Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība” |
Programmas direktors: | |
Programmas kods: | 42345 |
Akreditācija: | 01.07.2013 - 31.12.2020 |
Licence: | 23.09.2003 - 31.12.2020 |
Kvalifikācija: | profesionālais bakalaura grāds uzņēmējdarbībā, uzņēmuma vadītāja kvalifikācija |
Prasības: | sekmīgi apgūta studiju programma, nokārtots valsts eksāmens, aizstāvēts diplomdarbs |
Kredītpunkti: | 160 |
Pilns laiks: |
![]() |
Studiju ilgums (pilns laiks): | 4 gadi |
Studiju maksa EUR (pilns laiks): | 1520 |
Nepilns laiks: |
![]() |
Studiju ilgums (nepilns laiks): | ![]() |
Studiju maksa EUR (nepilns laiks): | 1220 |
Vispārizglītojošie kursi:
Matemātika, Svešvaloda uzņēmējdarbībā (Angļu val./Vācu val.), Darba aizsardzība, Civilā aizsardzība, Lietvedība, Eiropas ekonomiskā integrācija, Psiholoģija, Sports, Darba un komerctiesība.
Nozares teorētiskie pamatkursi:
Ievads uzņēmējdarbībā, Informātika, Statistika I, Publiskās finanses, Mikroekonomika, Reģionālā ekonomika, Zinātniskā darba pamati, Makroekonomika, Statistika II, Tirgzinība, Vadības teorija, Uzņēmējdarbības finanses, Personālvadība.
Nozares profesionālās specializācijas kursi:
Socioloģija, Vides ekonomika, Grāmatvedības teorija, Finansu grāmatvedība, Projektu vadīšana, Uzņēmējdarbības analīze, Prečzinība, Biznesa ētika, Cenu politika uzņēmumā, Vadības psiholoģija, Uzņēmējdarbības plānošana, Mārketinga pētījumi, Patērētāju uzvedība, Loģistika, Mārketinga komunikācijas, Pakalpojumu mārketinga vadība, Uzņēmējdarbības stratēģiskā vadīšana, Starptautiskais mārketings, Pakalpojumu mārketinga vadība, Mārketinga plānošana, Studiju darbi, Profesionālā prakse, Valsts eksāmens, Diplomdarbs.
Vispārēja vidējā izglītība vai vidējā profesionālā izglītība.
Trīs centralizētie eksāmeni (vai gala atzīme dokumentā par vidējo izglītību, ja CE nav kārtoti) :