Andris Skromulis |
"Antropogēnā piesārņojuma ietekme uz aerjonu koncentrāciju" |
 |
Imants Zarembo |
"KONCEPTUĀLO UN RELĀCIJU DATU MODEĻU SAVIETOJAMĪBAS NOTEIKŠANAS METODOLOĢIJA" ("Methodology for Similarity Assessment of Conceptual and Relational Data Models" |
 |
Jeļena Laškova |
Pieaugušo darba meklētāju karjeras vadības prasmju veidošanās nodarbinātības atbalsta programmās |
 |
Ženija Truskovska |
Sociālā pedagoga profesionālās kompetences veidošanās supervīzijā |
 |
Jānis Poplavskis |
Bionika vidusskolas fizikas mācību satura apguvē |
 |
Inamora Zaiceva |
Zīmju un verbālās valodas bilingvālā mācību metode bērniem ar dzirdes traucējumiem |
 |
Svetlana Ušča |
"Pusaudžu ar valodas traucējumiem komunikatīvās kompetences attīstība internātpamatskolā" |
 |
Ilga Prudņikova |
"Skolēnu ar vidēji smagiem un smagiem garīgās attīstības traucējumiem praktiskās darbības pieredzes veidošanās speciālajā internātpamatskolā" |
 |
Spodra Austruma |
"Jauniešu vērtības patērētājsabiedrībā Latvijā" |
 |
Edgars Čubars |
Niedru produktivitāti un biomasas īpašības ietekmējošo faktoru izpēte un to izmantošanas enerģijas ieguvei pamatojums |
 |
Sergejs Kodors |
TOPOGRĀFISKO OBJEKTU IZMAIŅU KONSTATĒŠANAS UN ATPAZĪŠANAS METODOLOĢIJA" (“Methodology of Topographical Object Change Defection and Recognition”) |
 |
Alens Indriksons |
KOMUNIKĀCIJAS PRASMES VEIDOŠANĀS ROBEŽSARGU PROFESIONĀLAJĀ SAGATAVOŠANĀ" (“Formation of Communication Skills in Professional Training of Border Guards”) |
 |
Meruyert Zhanguzhinova |
STUDENTU – TOPOŠO PROFESIONĀLĀS IZ GLĪTĪBAS PEDAGOGU PROFESIONĀLĀS KOMPETENCES VEIDOŠANĀS KAZAHSTĀNAS AUGSTĀKAJĀ IZGLĪTĪBĀ |
 |