Nodarbībās tiek pārrunāti tādi jautājumi: mācību procesa plānošana, individuālo plānu veidošana, sadarbība un komunikācija ar vadību, vecākiem, kolēģiem, digitālo rīku un MI izmantošana pedagoga darbā. R. Andrejeva ir piedalījusies katras no dalībniecēm vadītajā stundā vai nodarbībā, dalībnieces saņēmušas atgriezenisko saiti, lai veicinātu personīgo profesionālo izaugsmi. Tieši ar šādu mērķi katru mēnesi dalībnieces pieredzes apmaiņai apmeklē kādu izglītības iestādi.
20. novembrī profesionālās pilnveides grupas dalībniecēm bija iespēja apmeklēt Rēzeknes valstpilsētas pirmsskolas izglītības iestādi “Vinnijs Pūks”. Dalībniecēm metodiķes Rutas Ruskules vadībā bija iespēja ne tikai vērot nodarbības, bet arī iejusties vērtētāju lomā, kā arī sniegt atgriezenisko saiti, atbilstoši iestādes nodarbību vērošanas kritērijiem, tādējādi padziļināti izprotot skolotāja darba vērtēšanas procesu.
Paldies PII “Vinnijs Pūks” vadītājai Intai Ozolniecei, izglītības metodiķei Rutai Ruskulei un pirmsskolas skolotājām par sirsnīgo uzņemšanu un sniegto atbalstu projekta dalībniecēm.
Eiropas Sociālā fonda Plus projektu “Indukcijas gada atbalsts jaunajiem pedagogiem pēc skolotāja kvalifikācijas iegūšanas” (Nr. 4.2.2.7/1/23/I/001) īsteno projekta vadošais partneris Latvijas Universitāte un projekta partneri Daugavpils Universitāte, Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmija, Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija, RSU Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmija, RTU Liepāja. Projekta mērķis ir sniegt indukcijas gada atbalstu pedagoģijas studiju absolventiem pirmajā gadā pēc studiju pabeigšanas, lai nodrošinātu viņu tālāku iekļaušanos izglītības iestādes vidē un veicinātu palikšanu skolotāja profesijā.
Docente Svetlana Ušča,
projekta koordinatore
Autores foto