Autorizēties   |   Reģistrēties

Klientu apkalpošanas aspekti ēdināšanas uzņēmumos

Pirmdiena, 8. Aprīlis
Tuvojoties tūrisma sezonai, Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas Mūžizglītības centrs piedāvā ēdināšanas uzņēmumu vadītājiem un darbiniekiem profesionāli pilnveidoties, apgūstot jaunu programmu "Klientu apkalpošanas aspekti ēdināšanas uzņēmumos".

TĒMAS:

Ø  izcila klientu apkalpošana kā veiksmīga ēdināšanas uzņēmuma garants;

Ø  alergēni un ar to saistītie riski;

Ø  ēdienkartes izveides un sortimenta nodrošināšanas specifika;

Ø  tehniska klientu apkalpošana. 

 Programmas apjoms: 8 akadēmiskās stundas (teorētiskās un praktiskās nodarbības).

 Tiek piedāvāti arī izbraukuma kursi programmas pieprasījuma vietā, ja tiek veidota grupa!

 Izglītības dokuments: RTA MIC apliecība.

Programmas apguves izmaksas: 40 EUR.

 Kontaktinformācija: muzizglitiba@rta.lv.

  Māra Justa foto



Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija, 2016 © Atbrīvošanas aleja 115, Rēzekne, Latvija. Tālrunis: 28325368;
Jautājumus un ierosinājumus sūtiet uz helpdesk@rta.lv